Szanowni użytkownicy
Dlaczego powstał ten dział?Od samego początku istnienia programu słuchamy sugestii naszych klientów. Wraz z rozwojem ProstejPaczki i zwiększeniem liczby klientów robi się to coraz trudniejsze. Każdy z Was ma swoje problemy i swoje wizje jak to powinno wyglądać. ProstaPaczka wspiera różne procesy obsługi wysyłki. Stosujecie wiele różnych dodatkowych rozwiązań, które wymuszają specyficzną pracę. Przekłada się to na mnogość potencjalnych funkcji, które proponujecie wprowadzić do ProstejPaczki.
Większość propozycji pojawia się tylko raz. Jak się pojawiało ich więcej, decydowaliśmy się na wprowadzenie pożądanej funkcjonalności. Jak była to indywidualna potrzeba, proponowaliśmy partycypację w kosztach (tu się raczej nic nie zmieni
).
Takie zarządzanie "wymaganiami" klientów stało się trochę niewydolne, dlatego zdecydowaliśmy się na utworzenie osobnego działu na forum, w którym pomysły byłyby zbierane i dyskutowane. Pozwoli to na szersze spojrzenie na "problem".
Nie pozjadaliśmy wszystkich rozumów, aby podejmować jednostronne decyzje, dlatego też chcemy oddać więcej głosu Wam
Zmiany płatneW dalszym ciągu będziemy proponować wprowadzanie funkcji pod potrzeby użytkownika z opcją partycypacji w kosztach jej utworzenia. Umieszczenie sugestii na forum nie wyklucza możliwości zamówienia wprowadzenia zmiany. Nadal ta forma rozwoju będzie najpewniejszym i najszybszym sposobem, aby ProstaPaczka jeszcze bardziej pomagała w obsłudze procesu klienta.
Zgłaszanie sugestiiIstnieje wiele różnych sposobów na rozwiązanie jednego problemu. Aby dobrze zrozumieć "potrzebę", proponujemy szeroko opisywać zgłaszane zagadnienie. Przedstawienie problemu w szerszym kontekście pozwoli na zaproponowanie innego rozwiązania niż to zasugerowane.
Proponujemy opisywanie sugestii z uwzględnieniem:
1. Opis problemu: luźny opis sytuacji którą chcemy rozwiązać
2. Jak sobie radzisz: opis obecnego sposobu na rozwiązanie danego problemu
3. Sugerowane rozwiązanie: jak proponujesz rozwiązać to w ramach ProstejPaczki
Zaangażowanie po naszej stronieSugestie są dla nas ważne. Będziemy starali się angażować i dyskutować razem z Wami, jednak w pierwszej kolejności zawsze będziemy starali się najwięcej uwagi przykładać do obecnej funkcjonalności i pomocy w jej wykorzystaniu. Dlatego też uprzedzamy że tematy zgłaszane w tym dziale mogą "trochę" poczekać na swoją kolej.
Wybieranie sugestii do realizacjiNie będę ukrywał, że chciałbym zrealizować każdą sugestię, jednak altruizm spotyka się z ekonomią i nie jest to możliwe. Będziemy starali się wprowadzać funkcje na podstawie sugestii, ale nie możemy zagwarantować, że wszystkie prośby będą spełnione. Przy podejmowaniu decyzji będziemy patrzyli na kilka wskaźników:
- rozmiar zmiany (czasami mały checkbox może wywrócić wszystko do góry nogami),
- zapotrzebowanie (liczba osób które będą miały podobny problem),
- koszt utrzymania funkcji (każda "opcja" kosztuje nie tylko na początku, ale przez całe "jej życie", co w dłuższej perspektywie jest czasami bardziej kosztowne niż jej wprowadzenie),
- nasza subiektywna opinia bazująca na wieloletnim doświadczeniu,
- zbieżność z naszymi planami strategicznymi.
Utrzymanie programu, to nie tylko rozwój, ale też wsparcie użytkowników. Realizujemy też projekty strategiczne (dla nas), które wymagają dużo uwagi, dlatego też prosimy o wyrozumiałość. Trójkąt ograniczeń jest bezlitosny i musimy wybierać, bo wolnego czasu nie miewamy
Oznaczanie tematówSugestie dotyczące określonego modułu będą posiadały jego nazwę w temacie.
Sugestie zrealizowane będziemy przenosić do archiwum sugestii.
Zastrzegamy sobie prawo do modyfikacji tematu postu.
Głosowanie na sugestieAby wyrazić swoje zainteresowanie sugestią należy włączyć powiadamianie o zmianach w danym wątku. Dzięki temu będziemy mogli sprawdzić ile klientów potrzebuje takiego rozwiązania.
Samo wypowiedzenie się w wątku nie włącza powiadomień, więc aby 'głos' był .brany pod uwagę należy użyć przycisku "Powiadomienia" znajdującego się pod treścią wątku.