Autor Wątek: Komunikat "...nie ma zdefiniowanej umowy dla ..."  (Przeczytany 8545 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1828
Przy przygotowaniu listu za pomocą API Wysyłam z Allegro może pojawić się następujący komunikat:

Cytuj
W ustawienia konta dostępowego Wysyłam z Allegro 'NAZWA_KONTA' nie ma zdefiniowanej umowy dla przewoźnika (UPS) obsługującego metodę 'WzA - Allegro One (UPS)'

Nazwa przewoźnika oraz nazwa umowy/usługi WzA może różnić się w zależności od tego która metoda ProstejPaczki została użyta.

Jeżeli  taki komunikat się pokazuje to aby przygotować list należy dodać brakującą umowę w ustawieniach konta dostępowego Wysyłam z Allegro.
1. Wejdź w ustawienia: PP2 -> zakładka WZA -> ikona zębatki -> przycisk KONTA
2. Wybierz konto, którego dotyczy komunikat
3. Wciśnij przycisk odświeżania dostępnych usług aby pobrać wszystkie umowy/usługi przypisane do Twojego konta w Allegro
4. W liście rozwijanej wybierz usługę którą chcesz dodać i kliknij przycisk dodania - usługa pojawi się na liście poniżej
5. Zapisz ustawienia

Po tych czynnościach możesz spróbować jeszcze raz przygotować list przewozowy.