Autor Wątek: Potwierdzanie "Sprawdź jeszcze raz"  (Przeczytany 10408 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Komunikacja z API Wysyłam z Allegro odbywa się w sposób asynchroniczny, czyli trzeba kilka razy zapytać serwer Allegro czy zrobił już to o co go poproszono.

Dlatego też pokazuje się czasami okno które każe wybrać co ma zrobić program w przypadku gdy Allegro nie skończyło jeszcze przetwarzać przesyłki.
Nie można z jednej strony ustawić długiego czasu oczekiwania, bo w przypadku awarii mogłoby to trwać godziny.

Jeżeli używasz wersji wcześniejszej niż 22.11.2, to można jedynie ustawić czas po którym ProstaPaczka  poczeka i odpyta Allegro  jeden raz. Zwiększenie czasu tego oczekiwania o niewielką wartość może zmniejszyć częstotliwość pojawiania się komunikatu, ale wydłuży czas przygotowania wszystkich listów.

W wersji v22.11.2 zmieniono mechanizm przygotowania listu Wysyłam z Allegro aby program sprawdzał co określony czas .
Ustawienia liczby prób i czasu oczekiwania między nimi dostępne są w ustawieniach konta dostępowego WZA: PP2 - WZA - zębatka - KONTA.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1763
Może się wydarzyć że z jakiegoś powodu Allegro nie będzie przygotowywać etykiet dla któregoś sposobu dostawy.
Może tak się zdarzyć gdy system Allegro będzie miał zwiększone obciążenie, lub np. gdy będą problemy z komunikacją pomiędzy Allegro a faktycznym przewoźnikiem .
W takich sytuacjach najlepiej wstrzymać przygotowywanie listów dla tego sposobu dostawy do czasu rozwiązania problemu po stronie Allegro.