Jeżeli na podstawie raportów nie uda się namierzyć przyczyny, to można przesłać nam dane do analizy.
Ze względu na trudność zagadnienia potrzebne są szczegóły wraz z logami komunikacji z Allegro.
Abyśmy mogli ustalić przyczynę należy:
1. włączyć logowanie wg. instrukcji
https://forum.prostapaczka.pl/ogolne/jak-przeslac-logi-programu/2.Upewnić się że włączone jest przekazywanie numerów listów do Allegro w PP2.
3. Przygotować list w PP2
4. Sprawdzić czy numer listu wstawił się do Allegro (w szczegółach transakcji serwisu Allegro) - czynność tą należy wykonać po kilku minutach, serwis Allegro działa w sposób asynchroniczny i to że numer został przekazany nie oznacza że od razu będzie wyświetlony w serwisie Allegro.
5. Sprawdzić jaki jest status przekazania tego numeru listu w PP2
6. Przesłać nam
- logi do analizy wg. instrukcji z forum.
- zrzut ekranu z ustawień przekazywania numeru listu do Allegro z PP2
- zrzut ekranu z transakcji w serwisie Allegro
- zrzut ekranu ze statusem tej przesyłki w zakładce HISTORIA