Autor Wątek: FEDEX - Kanał żądania przekroczył limit czasu  (Przeczytany 709 razy)

Tomek

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Wiadomości: 248
Otrzymujemy zgłoszenia dotyczące błędu FEDEX:

Cytuj
Kanał żądania przekroczył limit czasu, próbując wysłać po 00:00:59.8999943. Zwiększ wartość limitu czasu podawaną do wywołania elementu Request lub zwiększ wartość właściwości SendTimeout w powiązaniu. Czas przeznaczony na tę operację może być częścią większego limitu czasu.
Żądanie HTTP skierowane do obiektu „https://poland.fedex.com/fdsWs/IklServicePort” przekroczyło przydzielony limit czasu 00:00:59.9910000. Czas przydzielony tej operacji mógł być częścią dłuższego limitu czasu.

Zgłaszamy problem do Fedexu. O wszelkich ustaleniach będziemy informować Państwa w tym wątku.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1229
Wsparcie FedEx potwierdziło że są jakieś problemy z usługą tworzenia listów.
Pracują nad rozwiązaniem problemu.

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1229
Wsparcie kuriera FedEx przekazało nam informację, że problem nie powinien już występować.

urbanvegan

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
witam

znow pojawil sie ten sam problem, ten sam komunikat co wyzej, prosze o interwencje do fedexa

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1229
Proszę sprawdzić teraz.
Przy takich problemach to przewoźnik szybko reaguje :)