Usługa HTTP zlokalizowana na serwerze https://adeplus.gls-poland.com/adeplus/pm1/ade_webapi2.php jest niedostępna. Może to być spowodowane tym, że usługa jest zbyt zajęta lub tym, że pod określonym adresem nie nasłuchuje żaden punkt końcowy. Upewnij się, że ten adres jest poprawny i spróbuj ponownie uzyskać dostęp do tej usługi później.Taki komunikat pojawia się w przypadku niedostępności serwera GLSu.
Niedostępność taka może być spowodowana awarią serwera po stronie kuriera, awarią internetu lub peoblemami z połączeniem "po drodze" od siedziby firmy do serwera GLSu.
Przy takim komunikacie zaleca się odczekanie chwili i ponowne spróbowanie przygotowania listu.
Serwer GLS nie zwrócił błędów ani identyfikatora poczekalniJeżeli pojawił się taki komunikat w oknie edycji listu przewozowego GLS, to oznacza że przy próbie utworzenia listu przez API ADE, serwer GLS nie zwrócił identyfikatora listu.
}Jest to najprawdopodobniej problem z API GLSu i zaleca się przesłanie pełnego komunikatu do wsparcia firmy GLS w celu sprawdzenia przyczyny.
err_cons_receiver_name1_emptyNazwa odbiorcy przesyłki jest wymagana. Należy uzupełnić to pole i zatwierdzić przygotowanie listu.
err_cons_number_of_parcels_is_incorrectLiczba paczek nie jest poprawna. Prawdopodobnie nie ma żadnej paczki w tabeli. Należy dodać paczki w oknie edycji listu przewozowego.
Jeżeli pojawi się komunikat, którego nie ma na liście to można wyszukać po kodzie błędu w dokumentacji metody na stronie GLS-u:
https://ade-test.gls-poland.com/adeplus/lm/manuals/webapi2_pl/functions/f_prepbox_insert.htm