Autor Wątek: GLS - podpowiedzi do komunikatów przewoźnika  (Przeczytany 579 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1223
Usługa HTTP zlokalizowana na serwerze https://adeplus.gls-poland.com/adeplus/pm1/ade_webapi2.php jest niedostępna. Może to być spowodowane tym, że usługa jest zbyt zajęta lub tym, że pod określonym adresem nie nasłuchuje żaden punkt końcowy. Upewnij się, że ten adres jest poprawny i spróbuj ponownie uzyskać dostęp do tej usługi później.
Taki komunikat pojawia się w przypadku niedostępności serwera GLSu.
Niedostępność taka może być spowodowana awarią serwera po stronie kuriera, awarią internetu lub peoblemami z połączeniem "po drodze" od siedziby firmy do serwera GLSu.
Przy takim komunikacie zaleca się odczekanie chwili i ponowne spróbowanie przygotowania listu.

Serwer GLS nie zwrócił błędów ani identyfikatora poczekalni
Jeżeli pojawił się taki komunikat w oknie edycji listu przewozowego GLS, to oznacza że przy próbie utworzenia listu przez API ADE, serwer GLS nie zwrócił identyfikatora listu.
}Jest to najprawdopodobniej problem z API GLSu i zaleca się przesłanie pełnego komunikatu do wsparcia firmy GLS w celu sprawdzenia przyczyny.

err_cons_receiver_name1_empty
Nazwa odbiorcy przesyłki jest wymagana. Należy uzupełnić to pole i zatwierdzić przygotowanie listu.


err_cons_number_of_parcels_is_incorrect
Liczba paczek nie jest poprawna. Prawdopodobnie nie ma żadnej paczki w tabeli. Należy dodać paczki w oknie edycji listu przewozowego.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 06, 2021, 01:43:25 pm wysłana przez Piotr »

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1223
Dodaliśmy opis do komunikatu:
err_cons_number_of_parcels_is_incorrect