Autor Wątek: Jak skonfigurować połączenie z nowym kurierem w ProstaPaczka?  (Przeczytany 5565 razy)

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 313
Jak skonfigurować i uruchomić połączenie z nowym kurierem na przykładzie FedEx
  • Przechodzimy na zakładkę ADMINISTRACJA -> MODUŁY i zaznaczamy checkbox przy kurierze FedEx. Po włączeniu kuriera pojawi się pytanie „Czy udostępnić rodzaje przesyłek dla modułów” – wybieramy „Yes”
  • Przechodzimy na zakładkę FEDEX -> ikona zębatki -> przycisk KONTA
  • Podajemy dane autoryzacyjne do konta dostępowego (GUID generuje się automatycznie – nie ruszamy, Nazwa – dowolna, Klucz API i numer kuriera – dane otrzymujemy od opiekuna FedEx, wszystkie dane po prawej stronie przedstawiają dane nadawcy i muszą być wypełnione prawidłowo zgodnie ze stanem faktycznym)
  • Zapisujemy i zamykamy okno
  • Klikamy przycisk WYDRUKI znajdujący się obok przycisku KONTA
  • Zwracamy uwagę, czy włączony jest checkbox „Drukuj etykietę po utworzeniu" (powinien być zaznaczony - w przeciwnym razie list się utworzy, ale nie będzie drukowany)
  • Zaznaczamy checkbox „Przekaż do drukarki” i ustawiamy drukarkę, na której mają się drukować etykiety (jak nie ustawi się drukarki, etykiety będą otwierać się jako pliki PDF)

Można już spróbować przygotować pierwszy list przewozowy:
  • Przechodzimy na zakładkę programu zasilającego w dane (np. SUBIEKT NEXO)
  • Wybieramy zamówienie, dla którego chcemy przygotować list przewozowy
  • Klikamy prawym przyciskiem myszy i wybieramy opcję „Do FedEx” lub „Do FedEx (z edycją)”
  • Jeżeli wszystko poszło dobrze, wydrukowała się etykieta kurierska, a pozycja zamówienia zmieniła stan na „Z LP”