Autor Wątek: Nawiązanie współpracy z InPost  (Przeczytany 477 razy)

Tomek

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Wiadomości: 248
<ze zgłoszenia>
Chcemy wprowadzić paczkomaty inPost – czy tu potrzebujemy jakiś szczególnych ustawień PP2? Czy konieczny jest jakiś moduł inPost jak e-nadawca w Poczcie Polskiej? W tej chwili korzystamy jedynie z Pocztexu.

Tomek

  • Administrator
  • Full Member
  • *****
  • Wiadomości: 248
Zaczynamy od podpisania umowy z InPost (prepaid lub postpaid). Następnie prosimy InPost o wydanie dostępu do API ShipX (potrzebne będą ID Organizacji i Token). Następnie w PP2 -> ADMINISTRACJA -> MODUŁY włączamy zakładkę INPOST SHIPX. Przechodzimy do nowej zakładki INPOST SHIPX -> koło zębate -> KONTA i dodajemy konfigurację konta ShipX. Na koniec musimy uzupełnić mapowania dla nowej metody (np. PACZKI SELLO -> koło zębate -> PROGRAM -> MAPOWANIE) i można zacząć nadawać przesyłki nowym przewoźnikiem.