Autor Wątek: Automatyczna wysyłka powiadomień z PP2  (Przeczytany 3040 razy)

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 312
(przeniesione ze zgłoszenia)
Jak włączyć opcję przesyłania do klienta na adres mailowy podany w zamówieniu numeru nadania paczki?

Tomek

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 312
W tym celu należy skonfigurować odpowiednie powiadomienia. Aby to zrobić:

  • W zakładce ADMINISTRACJA -> MODUŁY proszę włączyć moduł POWIADOMIENIA
  • Proszę przejść do zakładki POWIADOMIENIA
  • Proszę kliknąć ikonkę koła zębatego, a następnie wybrać opcję KONFIGURACJA POWIADOMIEŃ
  • Proszę kliknąć DODAJ (konfigurację)
  • Proszę nadać jej nazwę oraz zdecydować, czy wysyłka będzie automatyczna, czy będzie wyzwalana ręcznie
  • Proszę wybrać po jakiej akcji nastąpi wysłanie maila
  • Proszę wybrać dla których metod ma być wywoływana ta konkretna konfiguracja (może być dla wszystkich)
  • Proszę skonfigurować serwer mail (adres z którego będzie następowała wysyłka)
  • Proszę skomponować wiadomość, która będzie wysyłana do zamawiającego

Wiadomość będzie wysyłana jako html lub text. Po kliknięciu przycisku "Wstaw przykładowy tekst" w polu edycyjnym pojawi się nasz propozycja - można się o nią oprzeć komponując swoją. Do treści, a także do pól temat, DO, DW oraz UDW można wstawiać zastępniki. Lista zastępników dostępna jest po kliknięciu opcji "Pokaż listę zastępników".

W polu DO docelowo powinien się znaleźć zastępnik [$#LIST_EMAIL_ODBIORCY#$], ale podczas komponowania czy testowania wiadomości sugerujemy wstawić swój adres e-mail.