Autor Wątek: Kilka listów do jednego zamówienia - dlaczego jest to możliwe?  (Przeczytany 352 razy)

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1229
(na podstawie zapytania)
Testujemy Państwa rozwiązanie i zaobserwowaliśmy, że jest możliwe utworzenie kilku listów do jednego zamówienia, dlaczego nie jest to zablokowane?

Piotr

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1229
Nie ma blokady utworzenia większej liczby listów przewozowych do jednego rekordu z systemu źródłowego (zamówienia, dokumentu, paczki etc), dlatego że możliwość utworzenia kilku listów jest prawidłową sytuacją biznesową.

Są zamówienia, które nie zmieszczą się w jednej przesyłce i trzeba spakować je w kilku oddzielnych (nie wszyscy przewoźnicy oferują przesyłki wielo paczkowe).
Niektórzy klienci wykonują "dosyłki" do odbiorcy w ramach tego samego dokumentu.
Są też klienci, którzy w przypadku nieprawidłowego wystawienia pierwszego listu wystawiają drugi nie usuwając poprzedniego.

Jeżeli następuje próba przygotowania kolejnego listu do zamówienia to wyświetlane jest okno z ostrzeżeniem aby operator był tego świadomy.
W ustawieniach można dodatkowo wybrać który przycisk w tym oknie będzie domyślnie zaznaczony: https://instrukcja.prostapaczka.pl/Administracja-ogolne.html