U nas sprawa komplikuje się jeszcze przez brak w Sello adresu odbiorcy. W ciągu dwóch dni, pojawiły się dwie sytuacje zauważone tylko dlatego że InPost zwrócił komunikat o błędzie w adresie.
1. Pierwsza sytuacja. Klient kupił i w transakcji mieliśmy do czynienia z trzema adresami
a) adres z konta Allegro był w Anglii
b) adres odbiorcy paczki klient wskazał w Polsce
c) adres Paczkomatu
Prawidłowo wygenerowana etykieta powinna mieć zapisany adres paczkomatu i dane odbiorcy (b + c). Adres "a" powinien być pominięty. Niestety Sello nie trzyma w bazie adresu "b". InPost zwrócił błąd kodu pocztowego odbiorcy, bo faktycznie kod Angielski nie zgadza się z kodami w Polsce
2. Drugi przykład
a) adres z konta - nie posiadał ulicy
b) adreso dbiorcy - klient wskazał inny niz jego dane z konta
c) adres paczkomatu
InPost zwrócił błąd z powodu braku ulicy w danych odbiorcy.
To są dwa przykłady, jakie napotkaliśmy tylko dzięki błędom w adresach. W sytuacji, gdy adres z konta i adres odbiorcy różnią się, ale zawierają prawidłowe dane, LP zostanie utworzony, jednak niezgodnie z transakcją.
Z teamem Sello wyjaśniamy tą sytuację, bo to są ewidentne braki danych w transakcjach w tym programie.